SRIKANDI SHARIENA

Isnin, 2 September 2013

TOLONG SIASAT ! GADIS SEKSI HINA POLIS MELAYU SEBAGAI BABI ! @PDRMsia????


Berikut kenyataan Quincy Lim, hasil daripada screen shot akaun facebooknya.harap agar pihak polis dan SKMM dapat menyiasat kesahihan pemilik facebook Quincy Lim ....Jika benar, berharap agar pihak berkuasa mengenakan tindakan undang-undang terhadap individu yang biaDAP ini.

Dalam masa yang sama, tidak terkejut jika ramai lagi yang mencarut dan memaki hamun pihak polis di dalam facebook di kalangan bukan Melayu. Malangnya, tiada pemantauan khusus yang dilakukan oleh pihak cybertroopers MCA dan Gerakan untuk mendedahkan salah laku tersebut.

Apa pun, kenyataan-kenyataan kurang ajar dan biaDAP ini mesti diberhentikan dengan segera.

Begitu juga dengan tindakan pihak yang mempromosikan pemimpin komunis semasa malam Ambang Merdeka di Dataran Merdeka ....Quincy, polis Melayu BUKAN babi, polis INDIA dan CINA juga bukan babi, begitu juga dengan polis lain. Mereka semua manusia seperti awak, tidak berekor dan tidak sentiasa menjulurkan lidah.

Untuk pengetahuan awak, majoriti polis berbangsa Melayu dan mereka dibantu oleh polis berbangsa lain di Malaysia untuk memastikan awak, keluarga serta rakan taulan berpeluang hidup LEBIH selamat.

... selamat menari dan menjadi pelajar.

Molek sekiranya Quincy memohon maaf di atas keterlanjuran kata itu jika enggan banyak laporan polis dibuat terhadapnya. Jika Quincy ditahan untuk tujuan siasatan, kelak polis akan bertanya ...

"Awak hebohkan di facebook mengatakan polis babi ke?"

Setelah semua urusan selesai, Quincy dipersilakan untuk berjumpa saya dan mendaftar untuk menyertai Bengkel YBBM, klik di sini supaya boleh ditanamkan dengan kemahiran berkomunikasi secara lebih beradab.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan