SRIKANDI SHARIENA

Rabu, 12 Mac 2014

MELAYU & INDIA UNDI MCA/BN #PRKAJANG ADALAH BODOH & GILA - MACAI PR????

Photo: MELAYU & INDIA UNDI MCA/BN #PRKAJANG ADALAH BODOH & GILA - MACAI PR????1.  taktik hasutan kotor  oleh  Cina DAP & PKR untuk memenangkan bini Anwar iaitu Wan Azizah telah dijangka . Ini yang mereka gunakan semasa di PRU13  dan ia berkesan hingga membuat majoriti kaum CIna menolak MCA & BN.

2. Melabel  pengundi bangsa lain ( Melayu & India) di Kajang jika menyokong MCA/BN sebagai GILA & BODOH cukup  jelas membuktikan penyokong macai DAP PKR ini  biadap & kurang ajar. Apakah kaum Cina yang mengundi PR boleh dianggap cerdik kerana tak undi MCA ?

3.Tindakan ini  adalah bertujuan mennam kebencian  melampau dikalangan pengundi & masyarakat Kajang yang sebelum ini  hidup dalam aman antara satu sama lain .

4.  Adakah hasutan kempen seperti merupakan perancangan PKR untuk menimbulkan suasana tegang , agresif & provokasi dalam tempoh berkempen di PRK Kajang ?  Untuk rekod ,PKR cukup  cemerlang dalam isu  provokasi  bila mereka bertanding di  PRK  ditambah lagi kerabat Anwar bertanding .
1. taktik hasutan kotor oleh Cina DAP & PKR untuk memenangkan bini Anwar iaitu Wan Azizah telah dijangka . Ini yang mereka gunakan semasa di PRU13 dan ia berkesan hingga membuat majoriti kaum CIna menolak MCA & BN.

2. Melabel pengundi bangsa lain ( Melayu & India) di Kajang jika menyokong MCA/BN sebagai GILA & BODOH cukup jelas membuktikan penyokong macai DAP PKR ini biadap & kurang ajar. Apakah kaum Cina yang mengundi PR boleh dianggap cerdik kerana tak undi MCA ?

3.Tindakan ini adalah bertujuan mennam kebencian melampau dikalangan pengundi & masyarakat Kajang yang sebelum ini hidup dalam aman antara satu sama lain .

4. Adakah hasutan kempen seperti merupakan perancangan PKR untuk menimbulkan suasana tegang , agresif & provokasi dalam tempoh berkempen di PRK Kajang ? Untuk rekod ,PKR cukup cemerlang dalam isu provokasi bila mereka bertanding di PRK ditambah lagi kerabat Anwar bertanding .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan